دانلود بازی Blackguards برای
محمد حسین | سه شنبه 2 دی 1393 ] | [ 16:21
دانلود بازی Blackguards برای

Blackguards نام عنوانی جدید در سبک ماجراجویی است که داستان فردی را روایت می کند که به اعدام محکوم شده است. وی که بیگناه است و به اشتباه متهم شناخته شده است تصمیم می گیرد تا به کمک دوستانش از زندان فرار کند. در بازی Blackguards شما به همراه عده ای ولگرد خیابانی برای نجات دنیا و رهایی از چنگال دشمنانتان تلاش می کنید. جهانی که شما در ان زندگی میکنید آونتریا نام دارد که پر از سیاهی وتاریکی است. از نکات جذاب این بازی می توان به پایان های غافلگیرکننده ی آن اشاره کرد که وجود یا عدم وجود هر کدام از شخصیت های بازی این پایان ها را تغییر می دهد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی RPG با چالشهای تاکتیکی هیجان انگیز ، بیش از صد و نود مرحله ی متنوع ، بخش آنلاین پیشرفته ، سلاح های منحصر بفرد و گوناگون در هر مرحله اشاره کرد.



جنگ ستارگان ۲ پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars II 1.2.1 برای PC
محمد حسین | سه شنبه 2 دی 1393 ] | [ 16:18
جنگ ستارگان ۲ پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars II 1.2.1 برای PC

نسخه ۲  بازی Angry Birds Star Wars عرضه شد. داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. در این نسخه مرحله های جدید و جذاب تری وجود دارد. جایزه های جدید آماده کشف شدند هستن و گیم پلی بازی نیز بهبود یافته و جدید شده است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.



دانلود بازی Rambo The Video Game برای PC
محمد حسین | دو شنبه 1 دی 1393 ] | [ 10:30
دانلود بازی Rambo The Video Game برای PC

بازی Rambo: The Video Game یک بازی اکشن اول شخص خواهد بود که با توجه به نمایش هایش شباهت های مشهودی به سری بازی های موفق far cry دارد و داستان کلی آن در مورد سری فیلم های بسیار موفق تاریخ سینما یعنی رمبو خواهد بود. برخی از ویژگی های بازی را می توان بدین صورت بیان داشت فریب دادن:در این قابلیت شما می توانید به پشت دشمن رفته و با زیرکی سلاح شخص را بردارید وبا حمله ی ناگهانی افراد دور او را با یک گلوله نابود کنید. مبارزه ی دکمه زنی:مطمئنا با دکمه زنی و یا QTE دربین بازی ها آشنا هستید در این بازی هم همینطور مبارزه هایی بر پایه ی دکمه زنی دارید. منطبق کردن تفنگ و وسیله ی نقلیه:در این قابلیت شما در حال رانندگی هستید و موشکی درحال آمدن به سمت شما است که شما با منطبق کردن تفنگ و نشانه ی آن درحین رانندگی می توانید شلیک کنید. قدرت شکاری:با این قابلیت در بازی های دیگر مثل رستگاری سرخ پوست مرده هم آشنا شدید که این قابلیت به شما در نشانه گیر با تیرو کمان و چاقو در حین شما کمک می کند زیرا دارای تمرکز بیشتر می شوید. این بازی، یک گیم نام آشنا است که شخصیت اول و اصلی آن Sylvester Stallone معروف است که در نقش John Rambo ظاهر میشود. ی یک سربازی کهنه جنگ ویتنام و یک کلاه سبز اصیل است که با بسیاری از فنون مبارزه و جنگ های چیریکی ماهر است. بازی Rambo The Video Game براساس سری فیلم های رامبو: اولین خود ۱ و ۲ ساخته شده است. سلاح های و ابزارهای نابود کننده بسیاری در اختیار شما قرار میگیرد که باید دشنان را نابود کنید. از نظر گرافیک بازی فوق العاد بوده و بازی در دو حالت یک و دو نفره قابل اجراست. ۱۵ مرحله پر از درگیری بر اساس همین فیلم برای این بازی تدارک دیده شده است و همچنین صدای رمبو و سرهنگ Trautman ضبظ شده از صدای همان بازیگران است که از آرشیو کانال جمع آوری شده و این امر نشان میدهد که شرکت Reef برای ساخت این بازی وقت بسیاری گذاشته است. تمامی صحنه های داستان این بازی در استودیوی مشهور Alvernia و نویسندگان بازی The Witcher 2 ایجاد شده است.



دانلود بازی SimCity برای PC
محمد حسین | دو شنبه 1 دی 1393 ] | [ 10:27
دانلود بازی SimCity برای PC

انسان هایی که وقت را طلا دانسته و برای لحظه به لحظه ی زندگی خود برنامه ریزی کرده اند از جمله دسته انسان های دقیق و موفق در زندگی خواهند بود.امروزه ساخت بازی های شبیه سازی شده ی زندگی انسان رو به گسترش است و می توان به عناوینی چون سری بازی Sims ، Ranch Rush 2 Europa 140 و … اشاره نمود . یکی از مشهورترین این بازی های این سبک ، Sim City نام دارد.عنوانی که با گیم پلی و گرافیک خیره کننده ی خود ، شما را در نقش یک شهردار قرار داده  و  وظیفه ی هدایت شهر را به شما می سپارد. حال باید با اتخاذ برنامه ریزی مناسب و دقیق آماده ی تبدیل یک شهر کوچک به شهری گسترده و پیشرفته بشوید و قدرت استراتژی خود را بسنجید . کلید شهر در اختیار شماست ! از شواهد منتشر شده میتوان فهمید که EA قصد ایجاد تحولی در سری بازی Sim City داشته است ؛ البته برای این تحول می بایست ریسک هایی  انجام داد که اگر با موفقیت روبرو نشود میتواند ضربه ی بزرگی به بازی وارد نماید. یکی از شروط اصلی اجرای این عنوان ، آنلاین بودن و اتصال به اینترنت است.هدف EA از انجام این کار را احترام گذاشتن به طرفداران اصلی SimCity اعلام کرده و بر آن عقیده دارد که نباید حق گیمرهایی که نسخه ی اصلی و اورجینال را خریداری میکنند توسط افراد سودجو و کپی باز زیرپا گذاشته شود و باید همه ی بازیکنان Simcity از شرایطی متعادل برخوردار باشند ؛ البته یکی از مزیت های آنلاین بودن ، بهره گیری مستقیم و رایگان از امکانات جدید ارائه شده توسط Maxis بوده که در نوع خود قابل تحسین است.Smicity با استفاده از موتور Glass Box ساخته شده است.برای اولین بار ، بخش چند نفره به بازی اضافه شده و گیمر پای به دنیایی جدید خواهد گذاشت ؛ دنیایی که برای اداره ی شهر به طور همزمان با دیگر دوستان خود وارد عمل می شوید و طی برنامه ریزی های که توسط خودتان انجام خواهد شد ، سکان هدایت گوشه ای از نقاط شهر را بر عهده خواهید گرفت.



دانلود بازی Total War Rome II Hannibal at the Gates برای PC
محمد حسین | دو شنبه 1 دی 1393 ] | [ 10:25
دانلود بازی Total War Rome II Hannibal at the Gates برای PC

در این بسته الحاقی، بازیکنان در خلال دومین Punic War (جنگ هاى میان روم و کارتاژ) به مدیترانه شرقی سفر خواهند کرد. این DLC همانند، Caesar in Gaul، دارای یک کمپین جدید خواهد بود. تمرکز اصلی Hannibal at the Gates بر روی جنگ بین Scipio و Hannibal است که به دلیل موقعیت جغرافیایی-سیاسی به وقوع پیوسته. پنج faction با یگان های جدید در این DLC، قابل بازی خواهند بود که از این بین، Syracuse، Arevaci و Lusitani faction های تازه وارد خواهند بود. Rome و Carthage نیز با درختچه تکنولوژی غیرنظامی جدید (civil tech tree) به روز رسانی خواهند شد. در این مجموعه تمامی DLC های بازی قرار داده شده اند. این DLC ها عبارتند از: – Greek States Culture Pack, Nomadic Tribes Culture Pack, Baktria Faction Pack, Seleucid Empire Faction Pack, Blood & Gore, Caesar in Gaul, Beasts of War, Hannibal at the Gates



دانلود بازی Halo Spartan Assault برای PC
محمد حسین | دو شنبه 1 دی 1393 ] | [ 10:20
دانلود بازی Halo Spartan Assault برای PC

سری بازی Halo یکی از محبوب ترین بازی های کمپانی مایکرو سافت میباشد. این بازی همچنین یکی از بهترین انحصاری های مایکروسافت است و با فروشی که تا کنون کرده است توانسته در جذب کاربران برای خرید کنسول Xbox بسیار موثر واقع شود . بازی Halo: Spartan Assault یکی از بازی هایی بود که مدتی پیش برای سیستم عامل های آندروید و ios منتشر شد و خیلی ها هم از این بازی استقبال کردند . طبق آخرین گفته های سازنده ی بازی این بازی قرار است در تاریخ ۴ آوریل در شبکه های Steam برای Pc عرضه شود . بازی برای مطابقت با Pc کاملا بروز رسانی شده و کاربران هیچ مشکلی با هدایت شخصیت بازی با ماوس و کیبورد نخواهند داشت . داستان بازی Halo Spartan Assault بین بازی Halo 3 و Halo 4 می باشد و به بررسی ماموریت های اولیه Spartan پرداخته و وضوح بیشتری را به داستان جنگ انسان ها می بخشد. شما در این بازی نقش کاپیتان Sarah Palmer و یا Spartan Davis خواهید داشت و چیز هایی از جنگ بشریت می بینید که تا کنون ندیده اید! Halo Spartan Assault دارای ۲۵ مرحله، چالش هفتگی، بخش امتیازات ایکس باکس و مدال نیز می باشد.



دانلود بازی Strike Suit Zero Directors Cut برای PC
محمد حسین | دو شنبه 1 دی 1393 ] | [ 10:14
دانلود بازی Strike Suit Zero Directors Cut برای PC

Born Ready Games سازنده عنوان Strike Suit Zero نسخه ی Director’s cut این بازی را معرفی نمود. این نسخه برای کنسول های نسل بعد خواهد شد. این نسخه یک حالت داستانی بازسازی شده، کشتی های فضایی جدید، تکسچرها و نورپردازی پیشرفته است. همچنین دو Strike Suit اضافه و محتویات DLC با نام Heroes of the Fleet در این نسخه موجود خواهد بود. این بازی در سبک بازی های فضایی می باشد که مربوط به سال ۲۲۹۹ می شود و شما در فضا، ماموریت نجات زمین را دارید و باید سفینه ی جنگی را مدیریت کنید. نام سفینه ی جنگی شما Strike Suit خواهد بود که جنگنده ای انقلابی با قابلیت تبدیل به محافظی فضایی می باشد.

 



دانلود بازی Wargame Red Dragon برای PC
محمد حسین | شنبه 29 آذر 1393 ] | [ 22:0
دانلود بازی Wargame Red Dragon برای PC

Wargame Red Dragon سومین نسخه از سری بازی های Wargame در سبک استراتژی درلحظه می باشد که توسط کمپانی Eugen Systems تولید شده است. در این نسخه، برای اولین بار بازی از فضای نبردهای اروپایی خارج شده و به اختلافات موجود در آسیا در سال های ۱۹۷۵ تا ۱۹۹۱ می پردازد. پنج دولت جدید که از جمله ی آن ها می توان به کره شمالی و چین اشاره نمود، به نیروهای سری بازی های Wargame اضافه شده اند و بیش از ۴۵۰ ابزار جدید در بازی تعبیه شده است. زمین های جدید برای مبارزه و سبک بازی های دریایی، فرصت هایی را برای گیمرها بوجود آورده تا بتوانند طعم جدیدی از بازی های استراتژیک را بچشند! هر یک از گروه های جنگی با بیش از ۱۳۰۰ وسیله ی جنگی و تفکر منحصر به فرد خود مجهز شده اند و این کار با ریزبینانه ترین توضیحات واز مدل واقعی آن ها ساخته شده است.