دانلود بازی Real World Racing Z برای PC
محمد حسین | شنبه 29 آذر 1393 ] | [ 21:49
دانلود بازی Real World Racing Z برای PC

Real World Racing بازی مسابقه ای و فوق العاده زیبایی که توسط کمپانی Playstos برای PC در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و انتشار یافته است ، این بازی سبک چندان جدیدی برای ارائه ندارد اما اگر به دنبال یک عنوان ماشین سولری کم حجم با هیجان بسیار بالا هستید این بازی قطعا یکی از بهترین هاست ، دوربین بازی به صورت از بالا به پایین بوده و شما در بازی باید مشغول مسابقه با رقبای خود باشید ، این بازی به شما اجازه ی مسابقه در بزرگترین شهرهای جهان را می دهد و از مناظر زیبایی که در آن ساخته شده نیز می توانید لذت ببرید ، لندن، پاریس، برلین، رم شهرهایی است که مسابقات در آن انجام می شود.



دانلود بازی Dark Raid برای PC
محمد حسین | شنبه 29 آذر 1393 ] | [ 21:40
دانلود بازی Dark Raid برای PC

Dark Raid یک عنوان اول شخص اکشن برای کامپیوتر می باشد که توسط شرکت Vector Games ساخته شده است . ماموریت شما در این بازی نجات دنیا از دست بیگانگان است . سفینه فضایی Swan که یک سفینه تحقیقاتی است در پی دریافت سیگنال عجیب و ناشناخته از یک منبع ناشناس متوجه حمله موجودات بیگانه فضایی به کره زمین میشود حال شما نقش محافظت از کره زمین را در برابر بیگانگان بر عهده دارید. بازی Dark Raid یک بازی در سبک FPS واقعی با گرافیک و گیم پلی نسل جدید است که شما را وارد درگیری های فضایی میکند. باس های مختلفی وجود دارند که با استفاده از سلاح های مختلف و جمع آوری اطلاعات لازم باید آن هارا نابود کنید.



دانلود بازی Shadowgate 2014 برای PC
محمد حسین | شنبه 29 آذر 1393 ] | [ 15:23
دانلود بازی Shadowgate 2014 برای PC

Shadowgate یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین بازی های ماجراجویی در تاریخ بازی های رایانه ای می باشد. این بازی از سری بازی هایی می باشد که برای کنسول های میکرو، سگا، نینتندو ۶۴ عرضه شده است و در این نسخه نیز همان حال و هوای سری های پیشین نگاه داشته شده و موسیقی متن گذشته نیز یادآور آن می تواند باشد. به نقش خود به عنوان هسته ی راهبری اعتماد کنید و همراه سایر دوستان خود به قلعه ای که زندگی در آن جریان دارد بروید تا بتوانید بر شیطانی که در آن جا حاکم است پیروز شوید. حال پس از گذشت ۳۰ سال از نسخه اول این بازی که ریلیز شده است، دوباره سازندگان بازی دست به کار شده اند و تمامی صحنه های بازی را دوباره طراحی کرده اند تا گرافیکی مطلوب و درخور بازی های امروزی را داشته باشد.



دانلود بازی Company of Heroes 2 Ardennes Assault برای PC
محمد حسین | شنبه 29 آذر 1393 ] | [ 15:5
دانلود بازی Company of Heroes 2 Ardennes Assault برای PC

نسخه جدید بازی Company of Heroes 2 با نام Ardennes Assault عرضه شده است که یک فصل جدید و دلخراش در راستای سری بازی هایی با همین عنوان می باشد. در ادامه ی داستان جنگ جهانی دوم، نسخه ی جدید این بازی یک بار دیگر شما را در قلب نبرد قرار می دهد که قبلا توسط چرچیل به عنوان بزرگترین جنگ امریکا یاد شده است. در این بازی شما رهبری ارتش امریکا را بر عهده دارید و باید در چالش های تاکتیکی و حمله های خطرناک، با استفاده از مانورهای ناگهانی که توسط رهبر ارتش خستگی ناپذیر آن ها یعنی Oberkommando West صورت می گیرد، راهنمایی نمایید. دقت داشته باشید که نسخه جدید این بازی به همراه تمامی DLC های موجود این بازی، از جمله Ardennes Assault: Fox Company Rangers عرضه شده است.



دانلود بازی Metal Gear Solid V Ground Zeroes برای PC
محمد حسین | شنبه 29 آذر 1393 ] | [ 15:2
دانلود بازی Metal Gear Solid V Ground Zeroes برای PC

داستان Ground Zeroes در سال ۱۹۷۵ میلادی، چند ماه پس از اتفاقات Peace Walker رخ می دهد. در این قسمت نیز شاهد بازگشت Big Boss (اسنیک) به عنوان قهرمان اصلی بازی خواهیم بود. اولین ماموریت وی این است که با همکاری ارتش بدون مرز وارد یک کمپ آمریکایی که منطقه‌ای ممنوعه از خاک کشور کوبا؛ شود. این کمپ Omega نام دارد. یکی از ماموریت‌های اسنیک در این کمپ یافتن جاسوس Cipherها، Paz Ortega می‌باشد که با وی در طی جریانات Peace Walker آشنا شده بودیم. یکی دیگر از ماموریت‌های وی نجات Chico Libre، پسربچه ای که در Peace Walker دستگیر شد و علی‌رغم تلاشش برای نجات یافتن، دست به جایی نبرد. زمانی که اسنیک در حال انجام این ماموریت است، پایگاه اصلی ارتش بدون مرز مورد حمله‌ی گروهی مخفی با اسم رمز XOF به رهبری فردی با نام Skull Face قرار می‌گیرد. اتفاقاتی که در طی این ماموریت رخ می‌دهد دلیل اصلی تغییر رفتار و شخصیت اسنیک در نسخه‌ی بعدی The Phantom Pain خواهد بود.



دانلود بازی Assetto Corsa برای PC
محمد حسین | شنبه 29 آذر 1393 ] | [ 15:0
دانلود بازی Assetto Corsa برای PC

Assetto Corsa یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوز PC از دنیای واقعی است. این بازی توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحی شده است و در ۸ نوامبر ۲۰۱۳ بصورت رسمی منتشر شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد. این بازی دارای ۵ حالت FREE PRACTICE, HOTLAP, TIME ATTACK, 12 SPECIAL EVENTS, DRIFT MODE میباشد که بطور کلی ۳۵ مدل خودروی زیبا و کارآمد، ۱۶ کلاس خودرو و ۱۱ مسیر متفاوت در گیم پلی این بازی قابل دستیابی می باشند. به گقته سازنده این بازی هر دو هفته بسته آپدیتی برای این بازی در نظر گرفته میشود که هر هفته گیمر با ماشین های جدید و آهنگ های جدیدی برای بازی روبرو میشود.



دانلود بازی The Old City Leviathan برای PC
محمد حسین | سه شنبه 25 آذر 1393 ] | [ 16:25
دانلود بازی The Old City Leviathan برای PC

The Old City: Leviathan یک بازی متمرکز بر داستان می باشد که بر روی بخش داستانی آن بسیار کار شده است و در سبک اول شخص می باشد.  تمام چیزی که وجود دارد، شما و دنیای باقی مانده برای شما می باشد. شما در شهری خراب شده قرار دارید که در گذشته های دور در آن تمدنی وجود داشته و شما باید به کاوش معماهای موجود در این تمدن بپردازید. در طول بازی شما با کاوش دنیای اطراف خود به جلو می روید و داستان بازی باتوجه به شخصیتی که شما از خود، در بازی نشان می دهید صورت می گیرد و محیطی که در آن شروع به بازی می کنید نیز تاثیر گذار است. این محیطی که شما در آن قرار گرفته اید به طوری طراحی شده است که متنوع، جذاب و بامعنا باشد.



دانلود بازی Cargo 3 برای PC
محمد حسین | چهار شنبه 19 آذر 1393 ] | [ 14:4
دانلود بازی Cargo 3 برای PC

Cargo 3 یک بازی اکشن، ترسناک و Indie می باشد که در دنیایی ترسناک و خیالی رخ می دهد. این بازی، یک بازی اکشن نسل آینده می باشد که بهترین ویژگی های این ژانر را به یکدیگر متصل کرده است: پویایی های غیرعادی و حس وحشت فوق العاده بالا در گیم پلی بازی. هدف اصلی در این بازی، ساخت یک بازی منحصر به فرد، واقعی و با فضای تاریک می باشد که تنش و ترس را به طور همزمان به گیمر منتقل کند و حداکثر احساسات شما را به چالش بکشاند.