دانلود بازی Haunted House Cryptic Graves برای PC
محمد حسین | پنج شنبه 13 آذر 1393 ] | [ 18:56
دانلود بازی Haunted House Cryptic Graves برای PC

نسخه PC بازی کلاسیک کمپانی Atari که با همین نام قبلا منتشر شده بود، حال برای پلتفرم PC عرضه شده است. این بازی، یک بازی اول شخص، ترسناک، ماجراجویی می باشد که با معماهای پیچیده، موجودات فراطبیعه و فعالیت های غیرعادی مملوء است و شما را برای یک بازی با طعم جدیدی در این سبک همراه می کند. شما در این بازی در نقش Anya Graves بازی خواهید کرد که شخصیتی شرور داشته و به جمع آوری هرچیزی که فراطبیعه باشد مشغول است. وقتی که اسرار Abbadon Grange برای شما برملا می شود، قدرت های واقعی شما بیدار می شوند، به همراه شیطانی درون شما …



دانلود بازی F1 2014 برای PC
محمد حسین | سه شنبه 4 آذر 1393 ] | [ 19:25
دانلود بازی F1 2014 برای PC

بازی F1 2014 جدیدترین عنوان ساخت کمپانی Codemaster می باشد که هر ساله عنوان جدیدی از بازی محبوب ماشین سواری فرمول ۱ را عرضه می کند. شعار امسال این کمپانی برای این بازی عبارتست از: امسال، سالی است که ورزش تغییر می کند! پیست ها، قوانین، ایرودینامیک، مسابقات و حرکات ماشین سواری همگی آپدیت شده اند و تغییراتی اساسی در آن ها ایجاد شده است. امسال، سالی است که فرمول ۱ به طور کلی تغییر کرده است و شما با بازی کردن F1 2014 می توانید این تغییرات را احساس کنید. در نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تمامی رانندگان، ماشین ها و تیم های ماشین سواری آپدیت شده اند و دوباره بازسازی شده اند. به گفته ی خود کمپانی، نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تنها نسخه ای است که تا به امروز، مورد تایید کامل سازندگان بازی بوده است.



دانلود بازی Lords of Xulima برای PC
محمد حسین | پنج شنبه 29 آبان 1393 ] | [ 9:37
دانلود بازی Lords of Xulima برای PC

Lords of Xulima یک بازی نسبتا کم حجم در سبک ماجراجویی، ایندی و RPG می باشد که می توان آن را یک بازی نقش آفرینی نیز نامید. در این بازی، سرزمینی اسطوره ای با نام Xulima وجود دارد که در آن خدایان همراه با انسان ها، پا به پای هم زندگی می کنند. گیم پلی بازی چیزی حدود ۱۰۰ساعت زمان می برد و شما می توانید طعم دلنشین و جدیدی از سری بازی های RPG را تجربه نمایید.



دانلود بازی This War of Mine برای PC
محمد حسین | پنج شنبه 29 آبان 1393 ] | [ 9:28
دانلود بازی This War of Mine برای PC

بازی بی نظیر This War of Mine یک بازی در سبک مقاومتی، ایندی، ماجراجویی و استراتژیک می باشد که با استقبال بسیار بالای کاربران در سرتاسر دنیا مواجه شده است.  در این بازی شما نقش یک سرباز جنگنده را نخواهید داشت! بلکه شما به همراه همشهری های خود، در یک شهر به اسارت کشیده شده باید سعی کنید تا زنده بمانید. در این راه با مشکلاتی از قبیل کمبود غذا، دارد و تهدید دائمی از طریق تک تیراندازها و اسارت همراهان خود مواجه هستید. در این بازی، شما با دیدگاهی کاملا جدید از یک جنگ مواجه خواهید شد. چیزی که در بازی بسیار مهم است، تاثیر چرخه ی روز و شب است. در درون روز، شما نمی توانید پناهگاه خود را ترک کنید، چرا که تک تیراندازها در انتظار شما هستند و شما و همراهانتان را به خواهند کشت. پس شما باید بر روی روش های مخفی کاری خود تمرکز کنید، به تعامل بپردازید و از همراهان خود مراقبت کنید. در طول شب نیز، شما می توانید به همراه یکی از اعضای پناهگاه خود به بیرون رفته و به جمع آوری آذوقه و مواد مورد نیاز خود بپردازید تا بتوانید زنده بمانید.



دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC
محمد حسین | پنج شنبه 29 آبان 1393 ] | [ 8:32
دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

پیغام مدیریت وبسایت: سرانجام نسخه نهایی بازی Need for Speed: Rivals برای PC عرضه شد. همان طور که متوجه هستید، این بازی ماه ها پیش عرضه شده بود و در سایت های مختلفی برای دانلود قرار گرفته بود. اما با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که بازی افت فریم شدیدی را به ۳۰فریم بر ثانیه داشته و پرش های متفاوتی در بازی و عدم روانی گیم پلی وجود داشت (البته این موضوع بر روی تمامی سیستم ها صادق نبوده و بر روی بخش کمی از سیستم ها با CPUهای منطبق با کرک عرضه شده، مشکل وجود نداشت). از آن جا که وبسایت دانلودها همواره در ارائه ی بهترین، اولین بوده است، به همین دلیل در این ساعت شما می توانید نسخه کاملا سالم بازی و آپدیت شده به نسخه ۱.۳ را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت ما دریافت نمایید.



دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC
محمد حسین | جمعه 14 آذر 1389 ] | [ 16:38
دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرمو سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک  تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.



دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای PC
محمد حسین | پنج شنبه 29 آبان 1389 ] | [ 8:25
دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای PC

Call of Duty در سبک شوتر اول شخص و در زمینه ی داستان و شخصیت پردازی، بدون شک رقیبی ندارد. با صرف نظر از عنوان Ghosts، داستان سه گانه ی Modern Warfare و داستان زیبا و بسیار جذاب دو عنوان سری Black Ops به خوبی قدرت این سری در داستان پردازی را به نمایش گذاشت. Advanced Warfare نیز از این قاعده مستثنا نیست و قرار است یک داستان درگیر کننده آمیخته با احساس و حماسه را به تصویر بکشد. بازی در سال ۲۰۵۴ دنبال می شود، جایی که تکنولوژی به اندازه تاکتیک های نظامی، در جنگ ها از اهمیت برخوردار است. در این بازه ی زمانی شرکت های نظامی خصوصی حرف اول را در دنیا می زنند و تکنولوژی هایی که آن ها در اختیار دارند سبب شده است تا این نیرو ها تا حد ارتش کشور های مختلف، قدرتمند باشند. این شرکت ها در ابتدا نقشی در جنگ ها نداشتند و بیشتر در بازسازی شهر های جنگ زده و کمک رسانی بعد از حوادث طبیعی شرکت داشتند. بزرگ ترین و پیشرفته ترین شرکت در این زمینه، شرکت Atlas می باشد. این شرکت اولین کار خود را به عنوان بازسازی بغداد در طول ۳ سال انجام داد و به حدی عالی عمل کرد که ارتش یک کشور چنین توانایی را نداشت. مدیر عامل این شرکت شخصی به نام Jonathan Irons می باشد که با داشتن منابع مالی مناسب، توانست این شرکت را به عنوان یکی از قدرتمند ترین نیرو های نظامی در جهان مطرح کند.



دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC
محمد حسین | پنج شنبه 29 آبان 1389 ] | [ 8:22
دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC

همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.  حال، نسخه کامل بازی به صورت کاملا رایگان، برای دریافت از وبسایت دانلودها برای شما کاربران عزیز آماده شده است که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب، این بازی را دریافت نمایید.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد